piątek, 13 listopada 2009

Jaka reklama działa na użytkowników internetu?

Nie ma na to prostej odpowiedzi, ale może pomogą Ci dwa linki do stron, które kiedyś namierzyłem.

Pierwsza strona podaje studia przypadku. Porównane są reklamy, które według prawideł marketingu powinny zachęcić użytkowników do zapoznania się z produktem, z reklamami, które naprawdę okazały się skuteczne. Case study warte poznania.

Druga strona wskazuje, jak można dowiedzieć się ze statystyk, które działania reklamowe są skuteczne w Internecie. Zainwestuj trochę czasu w poznanie i sprawdzanie np. Google Analytics, aby wiedzieć, czy Twój marketing online jest prowadzony poprawnie.

Jaka reklama jest skuteczna? Brzydka reklama
Jak zrozumieć zachowanie użytkowników strony internetowej?

środa, 11 listopada 2009

Reklama oferty hotelu - zaręczyny w hotelu i spa


Właśnie odkryłem, że niektóre hotele i spa oferują pakiety zaręczynowe. Postanowiłem sprawdzić, czy reklamują się na frazy, które mogą wpisywać przyszli nowożeńcy do Google'a.

Wynik jest trochę szokujący. W zasadzie nie ma reklam w Google AdWords dedykowanych osobom, które szukają oferty na wieczór zaręczynowy. Frapujące, hotele prawdopodobnie sporo tracą nie pokazując swoich reklam przy takiej okazji.

Mam parę pomysłów, jak wyróżnić się z taką ofertą (weekendu zaręczynowego) i z jej reklamą. Tylko czy marketerzy w hotelach zechcą posłuchać?

Jeśli tak, to napisz: nowy-marketing@gmail.com.

Jak zwiększyć zysk sklepu internetowego?


Zapewne zastanawiacie się, jak zwiększać zyski ze sklepu internetowego? Na pewno podstawą jest jego prawidłowe zbudowanie, zgodne z zasadami usability. Aby jednak klient mógł szybko i łatwo dokonać zakupu w Twoim sklepie, najpierw musi przejść na stronę Twojego sklepu.

Jednym z pomysłów na przyciągnięcie potencjalnych klientów, jest Promolinkr.pl.
Zobacz film: