środa, 23 lutego 2011

Zautomatyzowane reguły w AdWords

Na razie w Stanach Zjednoczonych, ale pewnie wkrótce i w Polsce, pojawiły się nowe możliwości dla użytkowników systemu reklamy kontekstowej AdWords. Mechanizm "AdWords Automated Rules" (zautomatyzowane reguły AdWords" pozwala na regularne zmiany zadane przez użytkownika. Teraz nie trzeba logować się na konto i robić poprawek ręcznie.

Funkcja może się przydać przy:
- ustalaniu budżetu dziennego w dni wzmożonego handlu
- zmianie stawek CPC na podstawie współczynnika CTR lub konwersji
- przenoszeniu użytkowników na bardziej pożądane strony w określonych porach (np. w poniedziałek rano)

Zmian można dokonać dla pojedynczego elementu konta AdWords, jednej reklamy, grupy albo wielu tych elementów i kampanii równocześnie.

Jeżeli męczy Cię ręczna obsługa AdWordsów - spróbuj. Póki AdWords Automated Rules nie ma w Polsce, możesz obejrzeć film: