wtorek, 7 grudnia 2010

Siła grupowych zakupów

Ciekawa informacja pojawiła się. Serwis Turystyka Małopolska donosi za informacją prasową hotelu, że serwisy typu Groupon wyprzedały wszystkie miejsca w nowym hotelu&spa...

(...) W ciągu kilku godzin, nowy hotel i Spa Dosłońce w Racławicach pozyskał 5000 klientów. Zarejestrowano 25 000 prób połączeń telefonicznych. To efekt połaczenia dobrej oferty i siły grupowych zakupów.

Hotel skorzystał ze współpracy z portalem społecznościowym skupiającym zwolenników zakupów grupowych, oferując klientom dwudniowy pobyt w hotelu z dwoma śniadaniami i romantyczną kolacją oraz zniżki przy korzystaniu z hotelowego Spa.

- Niestety, daliśmy radę odebrać tylko 3000 telefonów. Ze względu na ogromne zainteresowanie ze strony klientów uruchomiliśmy 3 dodatkowe telefoniczne linie rezerwacyjne - mówi Dagmara Leja z Hotelu Dosłońce.

Idea zakupów grupowych od trzech lat zyskuje popularność w Stanach Zjednoczonych. W Polsce rozwija się intensywnie od kwietnia tego roku, a obroty dwóch największych portali po czterech miesiącach działalności szacowane były na ponad 10 milionów złotych. (...)


Może warto spróbować siły zakupów grupowych? Czyli sprzedaży dla grup?