Rzecz jasna - trzeba mieć stronę i publikować na niej wpisy. Nie biorę tu pod uwagę stron "Made for AdSense", czy łamiących zasady Google'a.
Z ciekawymi poradami dla chcących zarabiać w programie Google AdSense przychodzi blog dedykowany temu systemowi. Naprawdę ciekawe.
sobota, 20 czerwca 2009
Twitter - gdzie jest jego biznesowa wartość?
Znalazłem ciekawą prezentację, która zaczepia temat odnajdowania i wykorzystania biznesowej wartości Twittera. Podobnie można odnieść ją do polskiego Blip'a.
Autorzy sugerują, że należy zidentyfikować jaka strategia na Twitterze pomoże Ci w biznesie:
- zarządzanie relacjami
Twitter jako CRM
- zarządzanie kryzysowe
np. zwalczanie plotek
- zarządzanie reputacją korporacyjną
Twitter jako narzędzie nadające twarz organizacji
- zdobywanie poparcia
Twitter w kampanii wyborczej, polityce; Twitter łączący ludzi
- ogłaszanie imprez, konferencji i propagowanie informacji o nich
- promocja produktów i sprzedaż
Twitter w e-commerce
Dzięki Twitterowi można wiedzieć na bieżąco, co dzieje się w Internecie. I szybko dorzucać swoje trzy grosze oraz reagować na problemy nim urosną do dużych rozmiarów. Warto więc prowadzić monitorowanie Twittera.
W prezentacji znajdziecie też użyteczne narzędzia, które pozwalają zaplanować tweety, ułatwiają ich monitoring, przeszukiwanie Twittera oraz wyszukiwanie i weryfikację trendów.
Co o tym sądzisz?
Autorzy sugerują, że należy zidentyfikować jaka strategia na Twitterze pomoże Ci w biznesie:
- zarządzanie relacjami
Twitter jako CRM
- zarządzanie kryzysowe
np. zwalczanie plotek
- zarządzanie reputacją korporacyjną
Twitter jako narzędzie nadające twarz organizacji
- zdobywanie poparcia
Twitter w kampanii wyborczej, polityce; Twitter łączący ludzi
- ogłaszanie imprez, konferencji i propagowanie informacji o nich
- promocja produktów i sprzedaż
Twitter w e-commerce
Dzięki Twitterowi można wiedzieć na bieżąco, co dzieje się w Internecie. I szybko dorzucać swoje trzy grosze oraz reagować na problemy nim urosną do dużych rozmiarów. Warto więc prowadzić monitorowanie Twittera.
W prezentacji znajdziecie też użyteczne narzędzia, które pozwalają zaplanować tweety, ułatwiają ich monitoring, przeszukiwanie Twittera oraz wyszukiwanie i weryfikację trendów.
Co o tym sądzisz?
czwartek, 18 czerwca 2009
Free: The Future of a Radical Price
Rozpoczęła się akcja promocyjna najnowszej książki Chrisa Andersona, piewcy słynnej teorii o długim ogonie. Jego świeża publikacja to Free: The Future of a Radical Price, czyli Za darmo: Przyszłość Radykalnej Ceny (tłumaczenie wolne).
Chris Anderson na swoim blogu The Long Tail prowadzi przedpremierową "rozdawkę". Wystarczy udowodnić, że zna się wpływowe osoby, które są gotowe zrecenzować książkę. Druga opcja - napisać, że samemu jest się wpływowym recenzentem i obiecać opisanie lektury w jednym z narzędzi Web 2.0.
Chętni? Do dzieła!
Chris Anderson na swoim blogu The Long Tail prowadzi przedpremierową "rozdawkę". Wystarczy udowodnić, że zna się wpływowe osoby, które są gotowe zrecenzować książkę. Druga opcja - napisać, że samemu jest się wpływowym recenzentem i obiecać opisanie lektury w jednym z narzędzi Web 2.0.
Chętni? Do dzieła!
Wrażenia po szkoleniu z marketingu w wyszukiwarkach
I już po dwudniowym szkoleniu z marketingu internetowego za pomocą Google AdWords. Padło kilka odświeżających pomysłów, omówiono nowe propozycje w zakresie reklamy graficznej w koncie AdWords.
Szkolenie podstawowe traktowało o zakładaniu konta, tworzeniu pierwszej kampanii.
Szkolenie zaawansowane pozwalało odkryć zakamarki konta reklamowego, niestandardowe ustawienia, raporty itp.
Najwyraźniej będę musiał zwrócić teraz większą uwagę na Quality Score (Wynik Jakości) reklam i ustalanie pozycji według kosztu CPC. Ale tragedii nie ma, skoro mam sporo słów kluczowych w swoich kampaniach, które osiągają wynik 10 punktów i niski koszt za kliknięcie.
Może polecicie jakieś inne zaawansowane szkolenia z AdWords? Czy ktoś już prowadzi szkolenia z Google Analytics?
Szkolenie podstawowe traktowało o zakładaniu konta, tworzeniu pierwszej kampanii.
Szkolenie zaawansowane pozwalało odkryć zakamarki konta reklamowego, niestandardowe ustawienia, raporty itp.
Najwyraźniej będę musiał zwrócić teraz większą uwagę na Quality Score (Wynik Jakości) reklam i ustalanie pozycji według kosztu CPC. Ale tragedii nie ma, skoro mam sporo słów kluczowych w swoich kampaniach, które osiągają wynik 10 punktów i niski koszt za kliknięcie.
Może polecicie jakieś inne zaawansowane szkolenia z AdWords? Czy ktoś już prowadzi szkolenia z Google Analytics?
wtorek, 16 czerwca 2009
Nowe reguły marketingu i PR'u
Żałuję, że nie ma jeszcze tej książki w Polsce. Mnie udało się ją już przeczytać. David Meerman Scott napisał wciągająco o nowych zasadach marketingu i PR. Warto po nią sięgnąć, aby usprawnić swój marketing internetowy oraz PR internetowy. A jeśli go nie prowadzisz, aby go rozpocząć i osiągnąć sukces.
W Internecie dostępne jest opracowanie książki dokonane przez autora. Szczegóły także na stronie autora.
poniedziałek, 15 czerwca 2009
Szkolenie z marketingu w Google AdWords
Korzystając z pretekstu, jakim jest szkolenie z reklamy internetowej w Google AdWords, chciałbym rozpocząć przybliżanie nowych reguł marketingu w Internecie.
Choć jego podstawy znane są już od dłuższego czasu, wciąż brakuje przekonania u decydentów, że pisanie informacji prasowych czy też inne działania Web 2.0 / PR 2.0 są warte zachodu. Chciałbym to zmienić. Po części także, żeby ułatwić sobie pracę i nie musieć wciąż przekonywać do nowych reguł PR i marketingu.
Zatem do dzieła!
Mile widziane będą Twoje komentarze. Razem możemy nauczyć się więcej.
Choć jego podstawy znane są już od dłuższego czasu, wciąż brakuje przekonania u decydentów, że pisanie informacji prasowych czy też inne działania Web 2.0 / PR 2.0 są warte zachodu. Chciałbym to zmienić. Po części także, żeby ułatwić sobie pracę i nie musieć wciąż przekonywać do nowych reguł PR i marketingu.
Zatem do dzieła!
Mile widziane będą Twoje komentarze. Razem możemy nauczyć się więcej.
Subskrybuj:
Posty (Atom)