Znalazłem ciekawą prezentację, która zaczepia temat odnajdowania i wykorzystania biznesowej wartości Twittera. Podobnie można odnieść ją do polskiego Blip'a.
Autorzy sugerują, że należy zidentyfikować jaka strategia na Twitterze pomoże Ci w biznesie:
- zarządzanie relacjami
Twitter jako CRM
- zarządzanie kryzysowe
np. zwalczanie plotek
- zarządzanie reputacją korporacyjną
Twitter jako narzędzie nadające twarz organizacji
- zdobywanie poparcia
Twitter w kampanii wyborczej, polityce; Twitter łączący ludzi
- ogłaszanie imprez, konferencji i propagowanie informacji o nich
- promocja produktów i sprzedaż
Twitter w e-commerce
Dzięki Twitterowi można wiedzieć na bieżąco, co dzieje się w Internecie. I szybko dorzucać swoje trzy grosze oraz reagować na problemy nim urosną do dużych rozmiarów. Warto więc prowadzić monitorowanie Twittera.
W prezentacji znajdziecie też użyteczne narzędzia, które pozwalają zaplanować tweety, ułatwiają ich monitoring, przeszukiwanie Twittera oraz wyszukiwanie i weryfikację trendów.
Co o tym sądzisz?
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz