wtorek, 4 sierpnia 2009

Google Online Marketing Challenge - pogratulować sukcesów

Z niekłamaną przyjemnością przeczytałem, że jednymi z najlepszych zespołów na świecie w tym konkursie są studenci SGH. Świetnie, że im się udało i w ten sposób zechcieli poszerzyć swoją wiedzę.

Żałuję natomiast bardzo, że gdy ja startowałem ze swoim zespołem w GOMC 2008 (pierwszej edycji) otrzymałem niezbyt dużo zainteresowania ze strony swojej uczelni. Z drugiej strony - może należało być bardziej odważnym i złożyć bardziej różnorodny zespół. Oraz poświęcić więcej czasu.

Jedno jest pewne - wiedza zdobyta podczas "mojego" GOMC była nieoceniona. Dziś m.in. dzięki uczestnictwu w konkursie z wykorzystania Google AdWords pracuję tam, gdzie pracuję, i robię to, co robię.

Dlatego zachęcam Cię do zainteresowania się tym konkursem. Pewnie kolejna edycja w październiku 2009. Daj znać, jak Ci poszło.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz