Liczy się maksimum konwersji - takim hasłem na spotkanie w Warszawie 6 sierpnia (czwartek) zapraszają organizatorzy. Start o godz. 9, koniec ok. 16.40. A oto program:
Personalizowanie przekazu kluczem do budowania brand experience - Marcin Maj
Słuchać czy manipulować - ulegać modom czy skutecznie się reklamować? - dr Jacek Wójcik
dBase Marketing - Marketerze obudź się wreszcie! - Konrad Pankiewicz
Z rewolucją w blokach startowych, czyli o Augmented Reality - reklamie, zabawie i innowacyjnym sposobie na zwiększenie zysków - Krzysztof Piwowar
Technologie utrudniające działania marketingowe - ujęcie prawne - Piotr Waglowski
Jak z sukcesem złowić kobietę w sieci - najlepsze strategie e-marketingowe na rynku - Joanna Dobrowolska
Marketing w Wyszukiwarkach. Recepta na kryzys - Bartosz Berliński
Strategie cenowe stosowane w Internecie - Sławomir Kornicki
Więcej na stronie organizatorów II Forum Marketingu Internetowego.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz