niedziela, 2 sierpnia 2009

II Forum Marketingu Internetowego 2009 w Warszawie

Liczy się maksimum konwersji - takim hasłem na spotkanie w Warszawie 6 sierpnia (czwartek) zapraszają organizatorzy. Start o godz. 9, koniec ok. 16.40. A oto program:

Personalizowanie przekazu kluczem do budowania brand experience - Marcin Maj

Słuchać czy manipulować - ulegać modom czy skutecznie się reklamować? - dr Jacek Wójcik

dBase Marketing - Marketerze obudź się wreszcie! - Konrad Pankiewicz

Z rewolucją w blokach startowych, czyli o Augmented Reality - reklamie, zabawie i innowacyjnym sposobie na zwiększenie zysków - Krzysztof Piwowar

Technologie utrudniające działania marketingowe - ujęcie prawne - Piotr Waglowski

Jak z sukcesem złowić kobietę w sieci - najlepsze strategie e-marketingowe na rynku - Joanna Dobrowolska

Marketing w Wyszukiwarkach. Recepta na kryzys - Bartosz Berliński

Strategie cenowe stosowane w Internecie - Sławomir Kornicki

Więcej na stronie organizatorów II Forum Marketingu Internetowego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz