Zmiany mają za zadanie usprawnić zarządzanie kontem Google poprzez zautomatyzowanie najbardziej czasochłonnych czynności. I tak pojawiły się:
- drzewo konta znane z AdWords Editora
- pomoc dostępna pod drzewem
- skróty klawiszowe
- porównanie danych na wykresie
- sortowanie w widoku zbiorczym
- filtrowanie, np. po CTR, ilości kliknięć
Teraz można łatwiej uzyskać informacje dostępne do tej pory jedynie przez raporty AdWords. Pojawiło się w zakładce słów kluczowych miejsce dedykowane wyłączenie wykluczeniom. Edycja ustawień odbywa się zwykle na tej samej stronie, bez konieczności przechodzenia do nowej (jak np. dotychczas przy ustawianiu nowych stawek CPC za słowo kluczowe). Możliwe jest kopiowanie słów kluczowych między grupami reklam oraz pobieranie danych do pliku.
Nowe funkcje przedstawiane są na googlepolska.blogspot.com.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz