poniedziałek, 3 sierpnia 2009

Nowy interfejs Google AdWords

Ostatnio miałem okazję uczestniczyć w webinarze dotyczącym zmian w programie reklamowym Google. Algorytm systemu reklamowego nie zmienia się, ale w nowym interfejsie systemu Google AdWords znalazło się ponad 20 nowych funkcji i ponad 10 nowych raportów.

Zmiany mają za zadanie usprawnić zarządzanie kontem Google poprzez zautomatyzowanie najbardziej czasochłonnych czynności. I tak pojawiły się:
  • drzewo konta znane z AdWords Editora
  • pomoc dostępna pod drzewem
  • skróty klawiszowe
  • porównanie danych na wykresie
  • sortowanie w widoku zbiorczym
  • filtrowanie, np. po CTR, ilości kliknięć

Teraz można łatwiej uzyskać informacje dostępne do tej pory jedynie przez raporty AdWords. Pojawiło się w zakładce słów kluczowych miejsce dedykowane wyłączenie wykluczeniom. Edycja ustawień odbywa się zwykle na tej samej stronie, bez konieczności przechodzenia do nowej (jak np. dotychczas przy ustawianiu nowych stawek CPC za słowo kluczowe). Możliwe jest kopiowanie słów kluczowych między grupami reklam oraz pobieranie danych do pliku.

Nowe funkcje przedstawiane są na googlepolska.blogspot.com.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz